Karta podarunkowa

Karta podarunkowa

  1. Strona główna
  2. Karta podarunkowa

 

Pomysł na udany prezent!

Szukasz doskonałego upominku? Nie wiesz, co kupić? Wybierz kartę podarunkową Galerii Kaskada, która pozwala dokonać zakupów w sklepach na terenie naszego centrum handlowego. Pozwól obdarowanej osobie dokonać najlepszego wyboru. Przekaż jej elegancki upominek odpowiedni na każdą okazję.

CZYM JEST KARTA PODARUNKOWA?

Karta podarunkowa to doskonały pomysł na prezent, który daje obdarowanej osobie możliwość wyboru! Idealnie sprawdzi się z okazji świąt, urodzin i uroczystości rodzinnych oraz jako elegancki upominek dla współpracowników lub klientów.

JAK TO DZIAŁA?

Karta jest rodzajem elektronicznej formy płatniczej typu prepaid. Umożliwia bezpieczne i wygodne płacenie w sklepach akceptujących płatność MasterCard na terenie Galerii Kaskada. Doładowanie ma jednorazowy charakter. Transakcji można dokonywać aż do wyczerpania dostępnych środków lub utraty ważności karty (12 miesięcy od daty zakupu).

GDZIE KUPIĆ KARTĘ?

Kartę można nabyć w kartomacie na poziomie 0 (przy głównym wejściu), w biurze parkingu na poziomie 4 lub przez internet. Kupując kartę podarunkową, płacisz tylko kwotę jej zasilenia – dowolną kwotę od 30 zł do 1000 zł. Istnieje możliwość zasilenia gotówką, kartą płatniczą lub przelewem. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Karta jest aktywna w ciągu 30 minut od jej zakupu.

UWAGA! ZAKUP KART PRZEZ INTERNET – WYSYŁKA

Przy wybraniu opcji „Wysyłka” wydawca kart podarunkowych - EML Payments Europe Ltd. wysyła karty za pośrednictwem swojego biura w Irlandii. W zależności od sposobu płatności czas oczekiwania na przesyłkę wynosi do 3 tygodni.

Zalecamy skorzystanie z opcji Click&Collect. Dzięki temu karty będą gotowe do odbioru w Biurze Parkingu Galerii po zaksięgowaniu płatności na koncie operatora (najczęściej w następny dzień roboczy).

JAK SPRAWDZIĆ STAN ŚRODKÓW NA KARCIE?

Stan środków na karcie możesz sprawdzić:

  • na stronie internetowej: Sprawdź stan konta
  • w kartomacie na poziomie 0 i biurze parkingu na poziomie 4
  • dzwoniąc na numer biura obsługi klienta +48 22 490 6923
  • skanując smartfonem kod QR umieszczony na odwrocie Karty.